Je wilt contact opnemen met klantenservice Telfort? Er zijn meerdere kanalen die je kunt gebruiken. Het blog bijvoorbeeld. Het Telfort-team geeft hierop super interessante info. Zakelijke tips en ook weetjes en adviezen voor individuele Telfort-klanten als jij. Een voorbeeld van een onderwerp dat aan bod komt, is het gebruik van een scherm-dimmer. We ervaren het waarschijnlijk allemaal wel eens: een opkomende hoofdpijn en vermoeide ogen na lang op het scherm van je pc, tablet of smartphone staren. Met name ’s avonds is het felle schermlicht niet aan te raden. Je zult moeite hebben om te ontspannen en om in slaap te komen. Helemaal niet meer op je apparaat kijken, is voor de meeste van ons niet aan de orde. Een tussenoplossing is het installeren van een scherm-dimmer. Heb je een iPhone en/of iPad, dan kun je gebruik maken van de Night Shift. Het harde blauw wordt hierbij vervangen door zacht geel en dat is veel rustiger voor je ogen. Voor Samsung-bezitters bestaat er een soortgelijke toepassing, die heet ‘filter blauw licht’. KPN ZakelijkHet telefoonnummer van KPN voor zakenrelaties luidt 0800-0403. Bedrijven kunnen met vragen en/of opmerkingen verder terecht op het Zakelijk Forum, Zakelijk Twitter en Zakelijk Facebook. Laten we eens een kijkje nemen op deze Twitter-pagina. Om berichten te lezen, hoef je zelf geen account te hebben. Surf gewoon naartwitter com/kpn. Begin dit jaar heeft KPN het jaarverslag 2018 openbaar gemaakt. Je vindt een linkje via Twitter. CEO Maximo Ibarra heeft het in zijn voorwoord over de KPN-strategie voor de periode 2019-2021. Een gezonde financiële situatie, duurzaamheid en expertise van het personeel zijn en blijven belangrijke ijkpunten. Ibarra heeft sinds zijn aanstelling in april 2018 een bezoek gebracht aan alle KPN-vestigingen in Nederland. Dit deed hij om zijn persoonlijke ideeën wat betreft de toekomst van KPN duidelijk te maken. Tegelijkertijd wilde hij luisteren naar al die individuele KPN-ers en zo de betrokkenheid vergroten. |
https://www.klantenservicetelefoon.nl/ |