Als mij wordt gevraagd welk bedrijf tegenwoordig gemakkelijker en goedkoper te promoten is, antwoord ik altijd: een sauna. In elke grap, slechts een fractie van een grap. Daarom zal ik de gedachte voortzetten en het in een patroon afronden. Tegenwoordig is het gemakkelijker, sneller en goedkoper om een bedrijf te promoten met een kant-en-klare gemeenschap van amateurs. Op wiens klanten de definitie van “amateur” kan worden toegepast:
In bedrijven waar klanten niet alleen door gunstige voorwaarden, maar ook door mentale voorkeur aan het verkoopobject zijn toegewijd, hoeft u ze alleen maar rond het merk te organiseren. Ze vinden het helemaal niet erg. Ze zullen graag zoveel aandacht van u krijgen. Zelfs minimaal. Ze zijn blij om een community te worden. Elk marketingevenement moet, om succesvol te zijn, groeien op het snijvlak van belangen – die van u en die van uw klant. En de gemeenschap zal zo’n evenement zijn. De voordelen van een community voor bedrijven:
https://www.webdeveloper.today/2021/03/firebase-realtime-database-connection.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html |